We will, we will sleep now.. *snark*

Det är nästan lite sorgligt att jag aldrig kan klara av ett blogga varje dag en längre tid - och speciellt inte när jag har skola.. Eller det kanske bara visar på att jag har något viktigare för mig än att sitta här..? Spela roll vilket, sitter i alla fall och pluggar nu. Udda att sitta uppe så här sent och terminen har knappt börjat - jag vet. Men jag satsar på att bli så klar som möjligt så jag slipper slita som *** på söndag.

Vet inte riktigt vad man kan förvänta av helgen.. Carro ska komma imorgon och vi får väl ha en Singstar-fest på två pers eller nåt antar jag. ;) Blev aldrig att jag tog tag i det här med att ha fest på riktigt - människorna är ju alltid upptagna när man väl vill hitta på något. :P Men det blir säkert kul ändå! ;)
 
Tror jag ska gå och lägga mig nu i alla fall.. Har i alla fall hunnit med halva uppgiften(/hemtentamen). ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0