En fredag med träning, fika och lugn och ro!

I dag vaknade jag ungefär vid åtta, gick upp och gjorde mig iordning lite och tog en joggingtur. Vid halv tio ca. var jag hemma igen och duschade och så, innan det var dags att åka till skolan som började 12.

Vår lektion, digitalt foto, var lärorik och rolig som vanligt. En skön lektion på en skön dag. ;) När den slutade gick jag ner på stan och mötte Carro och Emma, och vi satte oss och snackade på Café Nova. Jag kan nästan börja kalla mig stamgäst vid det här laget, då jag är där en aning för mycket.. ;P Men det är skön stämning och så, så det får jag väl ta. :P

Ikväll kommer jag bara att ta det lugnt. Ska förhoppningsivs plugga lite teori till EU-moped och så, och sen gå och lägga mig "tidigt". Men man vet aldrig hur det blir med det, när det gäller mig.. ;P

Puss! //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Hihi du är stamis där ;)

2009-02-17 @ 21:36:37
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0