Ett (rörigt) träningsinlägg!

Vad skönt det är att se framsteg! Trots att jag inte har sprungit på ett tag (lite mer än en vecka), så klarade jag mig ganska bra i dag. ;) Sprang först ca. 20 min i sträck, tog en 2 min gå-paus och sen sprang jag i 10-15 min igen. ;) Får anta att det är tack vare idrottslektionerna som jag inte har tappat något sedan sist. Det gick ju t.o.m. bättre, så det var skönt. ^^

Good Charlotte fick stå för underhållningen och det gick faktiskt ganska bra att springa till och det är skönt att ha kommit förbi det där "jobbigt-att-träna" stadiet nu! ;)

 Har idrott imorgon och förhoppningsvis joggingtur innan skolan på fredag, så jag har lite framför mig nu! Jättskönt! ;)

Kram! //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Du är ju ute och springer varje dag nu verkar det som gumman <3

2009-02-05 @ 21:40:23
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0