Filmbyte och flum utan alkohol

Det blev inte I Taket Lyser Stjärnorna i går för det fanns inte några platser bredvid varandra. Så då gick vi istället på Benjamin Button's Otroliga Liv. Den var väl helt okej, men lite väl lång, så jag tror inte jag skulle orka se den igen. För även om den var bra överlag och hade en del delar som var helt underbara, så tröttnade man lite. 2 timmar och 46 minuter är lite för mycket ibland.. Tyvärr.

Som väntat flummade vi en massa och en person, som Emma pratade i telefon med, trodde att jag och Carro hade druckit eller nåt.. Som sagt: vad ska man ha alkohol till, egentligen? ;P Haha.. ^^

Eftersom filmen började ganska sent och var så lång, så beslöt vi oss för att sova hos Emma, alla tre. Så nu har jag övernattat hos Emma hela helgen.. ^^ ;)

Kram! //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Trevligt trevligt...Hihi då kanske jag får följa med o se den =D

2009-02-01 @ 22:17:10
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0