"Hoppa hage.. Med kaniner!" - fråga inte.. xP

Repet i söndags gick helt okej, för den som undrar, och nu ska vi börja på en ny låt..

I går var det först skola och sen LT-möte. Alla Hjärtans Dag-krönikan var godkänd fick jag veta, och nu ska jag förhoppningsvis komma igång med ett reportage snart. Det är juså mycket svårare att få ett reportage gjort, än att skriva krönikor, tyvärr.. ;P

I dag började skolan lite senare, vilket innebär att jag passade på att sova lite extra. ;) Sen var jag i skolan tills vi slutade vid fyra. Efter det gick jag till Café Nova och pluggade lite, eller försökte iaf, och det är väl allt som hänt i dag.. ;P

Kram! //Milly

PS! Angående rubriken.. Det är typ en låt, eller vad man nu ska kalla det, som går så.. xD DS!

Kommentarer
Postat av: Billy

Kan ju fundera över vad du tänkte på när du döpte inlägget... XD

2009-02-04 @ 19:16:18
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0