Möte med vänner, jobb och annat skoj..

I dag hade jag skola från halv nio till tio i fyra. Sen träffade jag Emma, F, Carro och Billy innan LT-mötet. Billy och jag sa sedan hej då till de andra och drog till mötet. Där diskuterade vi som vanligt vad alla håller på med, synpunkter på förra veckans tidning, vad som kommer på torsdag o.s.v. i ca. 40 min, innan man fick sätta sig på bussen hem.

Väl här hemma har jag kollat lite på tv, spelat tråkiga spel på internet och skrivit på en engelskauppsats.. (duktigt va? ;P)

Nu ska jag sova! Dröm sött! <3 //Milly


Kommentarer
Postat av: Billy

Väldigt produktiv måndag med andra ord xD

2009-02-10 @ 14:38:59
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0