Pyramidens portar, Melodifestivalen och rep

Fredagskvällen tillbringades hemma med massa folk här; några släktingar och Jannes son. Btw kan man säga att vi är plastsyskon nu, med tanke på att vi småbråkade som syskon gör. Men det var bara kul.. ^^ Vi spelade bl.a. ett sällskapsspel som heter Pyramidens portar, ända tills klockan var runt 4. :P

På lördagen "lunchade/fikade" jag med Carro. Hon följde sedan med hem till mammas kompis och vi åt och kollade på Melodifestivalen m.m.. Sen sov hon över hemma hos mig, efter att vi kommit hem vid fyra-halv fem tiden.. :P.Jag köpte en tröja på stan också, så nu har jag vägt upp att jag lämnade tillbaka en tröja jag köpt, tidigare i veckan. ;P

I dag har jag repat, men det är väl det enda som hänt.. Gick bättre spelmässigt den här gången helt klart, men killarna behöver verkligen arbeta med koncentrationen. Det blir ju inte så mycket spela, kan man säga.. x) :P

Nu ska jag sova.. Kram! //Milly

PS! Ja, jag vet att jag är sämst på att "sova ut". Det var egentligen tanken med den här helgen, från början.. x) DS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0