En slapp dag i mina mått mätta.. ^^

I dag vaknade jag vid halv nio ungefär och tog det lite lugnt medan jag fixade mig iordning. Elva mötte jag Malin och Jennifer och vi gick till Nancy´s. Elin kom efter en stund och vi åt ihop där. Sedan var det bara att skynda till skolan.. Men när vi var precis utanför den fick Elin SMS om att vi inte hade behövt komma, men det var ju som sagt lite sent då.. Vi gick iaf in och det blev lite prat om resan, och jag fick äntligen mitt nya schema. ^^

Har sovmorgon till ungefär halv elva på tisdagar och slutar kvart över tolv på onsdagar. Fredagarna kommer vara urslappa: Medieproduktion (digitalt foto) 12-14. ^^

Efter "den långa skoldagen" (som varade i kanske 15 min-en halvtimme), så följdes jag, Jennifer och Malin åt ner till centralen, där vi skiljdes åt.. Sen dess har jag typ inte gjort något vettigt. Bortsett från joggingturen jag tog för ett tag sen (överdrivet stolt? o.O). Det är skönt att äntligen ha kommit igång med träningen och på söndag ska jag jogga med Billy. Urkul! ;)

Puss! //Milly

Dagens bästa: Att träffa alla underbara kompisar <3
Dagens sämsta: Kylan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0