Fullt upp med IKEA-besök, "svullande" och en nyförälskad katt

Jag har verkligen haft det fullt upp i dag.. Först var det nära att jag missade bussen - i dag igen, sen har det ju varit lektioner hela dagen, tills vi slutade vid ca. tre. Då var jag tvungen att gå till Jannes jobb och vänta på att han skulle bli klar för att åka hem. Väl där fick vi vända i dörren för att, nu med mamma som sällskap också, åka vidare till IKEA.

IKEA var vi sedan tills de stängde och vi åt bl.a. middag och fikade där.. Jag har dessutom fått en massa nya saker till mitt rum och så. T.ex. en fåtölj (som även kan bli en säng) som är prickig ^^ och en svart bokhylla. Jättekul att få göra om på rummet! ;) Men lär bli en del pyssel i helgen p.g.a. det.. :P ^^ Frågan är ju bara om Ceazar kommer låta oss flytta på fåtöljen, han verkar nästan ha blivit lite kär, för han ligger där nästan hela tiden.. ;P

Många kramar! //Milly


Nya möbler. <3 Det känns bra och rummet blir förhoppningsvis jättefint i slutändan! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhå så fina möblerna var!

De kommer bli super fint!

2009-01-23 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0