Helgen som varit..

.. var speciell. Kommer inte på något annat sätt att beskriva den.. I lördags var jag med Carro. Vi kollade bl.a. på Twilight (nedladdad den här gången, blir dyrt annars..) och sen sov hon över här. På söndagen var jag med Carro lite mer innan jag tog en misslyckad joggingrunda (jag är inte sur på dig! :P). Efter lite skräpmat på Max gick jag till Billy (där Emma redan var) och vi pratade en massa. Det var jättekul faktiskt, så det måste vi göra om! ^^ <3

Sen var det dags för mitt första bandrep för året. Var jättekul det med och Billy var verkligen urduktig på ett solo hon gör! Beröm till henne! ;)

Puss! <3 //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Naaw, tack vad glad jag blir när du skriver att du tyckte jag var bra på solot =)

2009-01-21 @ 08:00:44
URL: http://rubyred.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men det måste vi absolut göra om gumman! Alltid lika roligt att umgås med dig

2009-01-21 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0