Helgens göromål ;D



I fredags
var jag med Billy och Emma. Planerna ändrades ett antal gånger under kvällen, angående vad vi skulle göra, alltså. Men det var kul ändå. I slutändan satt vi ändå bara och snackade. ;) Såklart blev det också övernattning där. :)

I går gick jag ju först hem från Billy och sen var jag med Carro hemma hos henne, och övernattade där med, för den delen. Vi var tvugna att vara barnvakt åt hennes brorsa, men han var inte så besvärlig, så hon och jag kunde flumma så mycket vi ville. Älskar att dansa när jag är flummig! ^^ Carro är typ proffs på att komma på roliga danssteg också, så det blev en hel del del skratt! ;)

Förutom att dansa och flumma, så spelade vi kort, Wii och kollade på film; Blood Diamond (med bl.a. Brad Pitt). Den var bra och man började verkligen tänka efter. Det är sorgligt när man tänker på att såna saker faktiskt händer på riktigt. :/ Men iaf.. Slutet kunde ju fått vara ännu lite lyckligare. :)

I dag har jag, förutom gått hem från Carro (xD), mest tagit det lugnt. Har gjort lite på ett skolarbete (tråkigt!), kollat igenom ett kapitel i matteboken på 1 min (prov imorgon.. xP) och spelat gitarr (love it! <3). Sen har jag ju gjort en massa onödiga saker också, förstås.. :P

Nu ska jag börja tänka på att krypa ner.. Inte blivit så mycket sömn i helgen; varit uppe till ca 3 båda nätterna och sen gått up mellan 9-10 dagen därpå. Inte vad jag är van vid.. Vill ju inte komma försent imorgon liksom.. ;P


Skönt att äntligen få sova i sin egen säng! ;)

Puss! //Milly

PS! Billy och Emma: Jag har inte börjat ps:a era bilder än. Har bara fixat så att jag kan börja på det imorgon eller något. Grejen är att jag måste använde mamma och Jannes dator för det.. :S Ha tålamod! :) <3 DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0