Inget LT-möte, fortsatt svullande och dålig koncentration

Efter skolan i dag, är det inget LT-möte (skönt!), så jag ska träffa Emma och Billy på stan istället. Vi kommer säkert fika eller något, så jag kommer få i mig min dagliga sockerdos. Har fortfarande inte varit utan några sötsaker (såsom godis och fika) sedan jag åkte till kanarieöarna och det är ett tag sen nu.. :S

Efter att vi har gjort vad vi nu tänkt göra på stan, så ska antagligen jag och Billy spela lite gitarr ihop. Kul! Repet gick ganska bra i går btw, även om vissa fortfarande behöver jobba på koncentrationen.. ;P Aja, men roligt var det iaf! ;)

Ha det bra! Kram! //Milly


Kommentarer
Postat av: Billy

Trevligt värre tycker jag :D Hihi <3

2009-01-26 @ 19:12:11
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0