Inställd träning, "lång" skoldag och hårfix!

Var osäker på om jag skulle träna i morse, men till slut valde jag sömnen framför det.. Får försöka hinna med en tur imorgon. Har inte joggat sedan förra onsdagen. Visst har jag haft idrott två gånger sedan dess, men det är ändå inte bra.. ;P

När jag klätt på mig och så, åkte jag till skolan för den "långa" skoldagen (12-14) och när jag slutat träffade jag Emma på stan. Vi satt bl.a. och pratade och fikade på Café Nova och sen gick vi i lite butiker. Kom hem med en ny tröja också faktiskt. ;) Och nu sitter jag här..

Vid sju ska jag ta bussen hem till Emma. Billy ska också dit och vi ska övernatta där alla tre.. :) Emma ska få klippa Billys hår, jag ska lära Emma att tupera och vi ska alla färga håret. Sen kommer det ju såklart bli en massa snack och flummande också på det.. ;) Blir nog jättekul! ^^

Ha det bra! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0