Jag är så himla duktig ibland..

Dagen började lite dumt med att jag försov mig för andra onsdagen i rad. Men i dag kom jag iaf bara 10-15 minuter sent, så det börjar närma sig.. x) I vanliga fall slutar vi 12.15 på onsdagar, men i dag hade vi håltimme på matten så vi slutade 11. 15 (skönt!).

Just nu är jag hemma och hade tänkt äta alldeles strax. Efter det ska jag åka ner på stan och, förhopningsvis, gå och klippa mig. När jag gjort det lär jag få sitta och ta det lugnt på Café Nova ett tag, innan jag ska träffa Matilda vid halv fyra,

Nu ska jag gå och värma en matlåda - wook med quorn. (a) ;) <3

Puss! //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

It can only get better ;)Hihi

2009-01-28 @ 21:51:16
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0