Kyla


Usch, saknar värmen på Kanarieöarna.. :P Tål inte kylan så bra än, men det kommer väl.. I går var jag hemma från skolan för att få sova ut efter resan, men vaknade vid 9-tiden iaf, precis som på resan. Men då berodde det ju på att vi måste hinna äta frukost innan restaurangen stängde, nu var det väl bara av vana och det faktum att de andra som sover här inte är så tysta av sig.. :P De (mina släktingar) åker hem i dag också.Kul att träffa dem, men nu vill jag ha tillbaka mitt rum och min säng! Min nacke gillar inte soffan + att jag är för lång för den.. -.-"

I dag ska jag träffa Malin <3 vid 11 på stan för att gå och luncha ihop. Sen börjar vår enda lektion (Tidning 1) vid 12 och slutar ?. Vanligtvis slutar den 14, men vi ska bara ha betygsnack, så jag vet inte.. ^^ Efter det har jag ingen aning vad jag ska göra.. :S Men det löser sig nog.. Brukar göra det iaf.. ;) Har iaf tänkt att ta en joggingtur någon gång. Ligger lite efter med träningsschemat, men jag kan ju iaf skylla på resan och det är nog ingen större katastrof om jag hoppar över första passet. Vet att jag klarar det lätt så.. ;)

Nu ska jag gå och klä på mig och äta frukost!
Puss på er! //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0