*Orkar inte komma på en rubrik* x)

Lär aldrig berätta om nyårsafton i den här takten, så jag får skippa alla bilder och så som jag tänkt lägga upp och hålla mig kortfattad. Jag är så himla seg på att lägga in bilder på datorn från kameran, men iaf..

Nyår firades med familjen, lite släkt och vänner till familjen (jag sa ju att jag skulle vara kortfattad ^^). Däribland Carro. Lite avundsjuk är jag på hennes fina solbränna, men jag ska försöka att inte vara sämre nu när det bär av till Kanarieöarna på onsdag, även om jag kommer ha mycket mindre tid på mig, så det är inte så troligt.. Men men.. ;P

Ska vara lite "social" (eller inte..) med några släktingar nu. De ska med på resan så..

Ha det bra! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0