Tur i oturen, eller otur i turen?

Morgonen var helt underbar enligt mig. Skulle behöva jobba lite på att vara piggare, men det brukar ju komma i och med att man tränar, så det blir nog bra i slutändan! ;) När jag satte mig på bussen kände jag mig verkligen FÖR glad, och då började misstankarna om framtida missöden komma..

Skoldagen var helt okej, men sen när jag skulle gå till bussen med Elin, så halkade jag och ramlade rakt i en "slaskpöl". :P Hela byxorna, samt jackan, blev blöta på baksidan. Men positiv och glad som jag var så var första tanken: "tur att jag hade svarta byxor då!". ;) Efter det upptäckte jag att mina skor läckte in vatten också, och så fortsatte det.. Men mitt humör är fortfarande på topp. ;)

Bortsett från joggingturen och allt det andra, som jag hann med i morse, så har jag också hunnit med att prata med både Emma och Billy i telefon i dag. De samtalen är ju inte så korta heller om man säger så.. ;P Jag har också skickat i väg en arbetsansökan, inte för att man ens vågar hoppas, men det bara känns skönt att ha gjort det.. :)

Mera såna här dagar tack! ;) <3

Nu ska jag ta det lugnt och göra mig iordning för natten!

Puss och sov gott! //Milly


Buketten jag fick när 5i12-priset delades ut (den 5 dec-08). Tycker bilden 
känns lite mysig, så jag fick bara lust att lägga upp den .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0