Ofrivillig sovmorgon, lunchande och gamla minnen..

Haha.. Det är lite komiskt, men min kropp verkade vara inställd på ännu en sovmorgon i dag. Jag vaknade kl.8 och jag ska egentligen ta bussen som går kvart i.. :S Kunde kanske hunnit med kvart över-bussen med en hel del tur, och bara kommit en kvart försent till franskan, men jag kände mig så himla seg och magen bara skrek efter frukost, så jag orkade inte ens försöka. Tog i stället bussen vid nio, efter att ha ätit frukost och var någorlunda vaken. Missade såklart franskan, men jag hann lugnt till resten av lektionerna iaf. Slutade vid 12:15 sen..

Mötte Emma på stan och åt med henne på Nancy's (en väldigt trevlig tradition), trots att hon typ är jättesjuk, men hon verkar inte låta det stoppa henne..? ;P Billy verkar vara likadan. Halsfluss är väl ingenting att vara hemma för? xD Ni är så starka tjejer! <3

Efter att vi ätit åkte vi till vår gamla skola och hälsade på lite grann, och gick sedan skilda vägar. Jag delade tidningar åt Billy i dag eftersom hon var sjuk, dessutom. Det blev ca 1-2 timmars utdelande med blessthefall i bakgrunden, i slutändan. Jag hade verkligen inte lust att skynda på heller, det hade inte varit helt lätt att göra för det första, men också för att jag av någon udda anledning, tycker att det är lite skönt att göra såna här saker. Man får verkligen tid att tänka och så.. ;)

Sov gott! //Milly

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman! inget kan stoppa mig fårn att träffa dig. spelar liksom ingen roll om jag är jätte sjuk om jag vill träffa dig! Ja du vi är starka tjejer men duma nog att gå när vi borde vara hemma!

Men i dag är jag iaf hemma!



Liksom inget kan stoppa mig nästan! Envis som jag är

2009-01-22 @ 12:50:49
Postat av: Billy

Håller med Emma lite..haha vi är nog lite dumma som inte stannar hemma <3 men jag stannar hemma idag..Så blir det kalasbra sen ikväll om vi kan ha filmkväll..Inget ska få stoppa mig från att träffa er..

2009-01-23 @ 12:33:59
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0