Vad händer med mig? :O

I dag har hitills varit en riktigt revolutionerande (coolt ord! ^^) dag och klockan är ca. halv nio. I vanliga fall hade jag varit i skolan nu, men tack vare det nya schemat slapp man det. ;) Har i stället gjort något väldigt ovanligt (för att vara jag).. Jag gick upp vid kvart över sju, trots att jag skulle kunna ha sovit till runt nio om jag velat. Det är den första stora saken med den här morgonen, för jag älskar sovmorgnar.. ^^´

Men i dag har jag gjort något ännu mer häpnadsväckande! Jag har, i stället för att sova som vanliga människor skulle ha gjort, tagit en  joggingtur! :O Sitter här nyduschad nu och äter frukost. Känns skönt att hinna med att göra saker innan man går (snarare springer :P) till bussen. ;)

Imorgon blir det antagligen lite träning med Billy efter skolan också.. Har sagt till mamma att jag ska ta det lugnt med tanke på att jag faktist är lite förkyld, men det gör jag ju ändå så.. Det är ju inte precis så att  jag redan har fått bra kondition efter en veckas jogging (2-3 ggr).. ;P

Kram! //Milly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0