It Was A Beautiful Day

När jag vaknade i morse trodde jag uppriktigt att den här dagen skulle sluta i katastrof. Att vakna vid ca. halv fem och inte kunna somna om, brukar aldrig båda gott. Men allteftersom dagen gick, även om jag var något trött, så blev jag motbevisad.

Jag hann med bussen utan att behöva springa som en dåre, Miche och jag har åtagit oss uppgiften att skriva en krönika (kanske ses som dåligt av vissa, men det känns bara kul faktiskt) åt "kommunen" eller hur man nu ska säga, matteprovet gick helt okej, lunchen var jättegod, franskan var rolig (hör och häpna) för vi fick se en film med fransmännens fördomar om Sverige.. Listan börjar bli lång nu.. ;)



Efter skolan träffade jag Äms och Billy<3 och vi åt ihop på Nancy's. Sen gick jag och Billy på redaktionsmötet på LT och det var nog mitt bästa möte på länge faktiskt. Jag ska förhoppningsvis göra ett reportage, som jag ska samla in material till imorgon, ett reportage tillsammans med Billy och ev. ett till som jag typ kommer att göra samtidigt som jag gör ett skolarbete (två flugor i en smäll med andra ord^^), om det blir av alltså..

Efter det åkte jag hem och bytte om till träningskläder, för att sedan möta upp Äms och Billy igen. Det träningspasset gjorde verkligen gott, måste jag säga! ;)

Sammanfattningsvis har det här varit en underbar dag som jag gärna vill ha många fler av! ;)


En bild från Kanarieöarna. Den får symbolisera hela den här dagen.. ;)
Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Billy

Hade också en underbar dag igår och det har jag er att tacka för <3

2009-03-10 @ 13:48:33
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0