Plugg, mys, gitarr och planer för kvällen(?)

Tiden bara rinner iväg och bloggen får lida för det tyvärr, men de senaste dagarna har iaf mest bestått av plugg så..

Andreas var här i tisdags och det var jättemysigt. Vi kollade på film bl.a. och i går hade jag och Billy egen gitarrträning för första gången. Gick jättebra och Fredrik konstaterade att vi hade bra fokus - inte så konstigt då det är killarna som brukar ha dålig koncentration, men man tackar och bugar. ;)

Börjar tolv i dag och först hade jag faktiskt tänkt ta en joggingtur, men det slutade iaf med sovmorgon.. Det är ju så skönt att sova.. ^^ Ikväll har jag väl inga direkta planer, men om brorsan m.m. får som de vill, så måste jag hjälpa till att rensa upp på båten som mamma och Janne + några till, har köpt av någon anledning. Men vi får se.. :P

Kommentarer
Postat av: Billy

Det skulle jag vägra hjälpa till med xP

2009-03-06 @ 10:09:12
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0