En bra trend...

Den positiva trenden verkar hålla i sig ett tag och det har jag absolut ingenting emot. Hade sovmorgon i dag och det var jätteskönt, skolan var väl lite halvtrist som vanligt och sen efter skolan åt jag middag med en kille från franskan samtidigt som vi gjorde ett grupparbete ihop. Det gick väl sådär, men det är bara att kämpa på. ;) Måste hinna göra jättemycket imorgon, men vad gör man? :P

Vid  kl.18 var det "sommarjobbsmässa" på arbetsförmedlingen. Kände igen en massa folk där så det var jättekul, och nu har jag lämnat ut mitt CV till några fler också. Det är aldrig fel.. ;) Förhoppningsvis får man väl något jobb i slutändan också. :P

Sedan dess har kvällen mestadels tillbringats i soffan skrivandes på datorn. Först skrev jag in franskmanuset och sen skrev jag "klart" Miches och min, krönika. Ska ta med den imorgon så vi kan kolla igenom den tillsammans och förhoppningsvis duger den.

Dagen kanske låter lite tråkig, men jag har varit glad genomgående hela dagen, så jag tänker inte klaga.. ;)

Sov gott!<3

Kommentarer
Postat av: Billy

Låter underbart gumman <3 Härligt med bra dagar..

2009-03-11 @ 10:37:26
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0